Diskuze
Vono duležitý jsou obě nechtěl bych být ani bez jedný
Ale nekecá do života a nežárlí a poslušně přede kdykoli si na ni sedneš a nevymlouvá se že ji bolí hlava

Ale neuvaří a neuklidí

Jo jo s motorkama je to jak s ženskýna akorát stroje jsou poslušnější a dají si říct

No hlavně at tak jenom nevypadá, ale jinak sem se zamiloval přítelkině se semnou nebaví fotku mám vytisklou a postavenou vedle postele

PANE JO TA JE NÁDHERNÁ!!!Vypadá velmi vítečně a to je za JEDNA

haha
Yetti jak dojedeš tak se svezeš
Acerbis mě ju dokonce nechtěl ani vrátit na offíku v Krkonoších loni(jestli se ho ale zeptáš tak to zapře jak partizán
)Do fotogalerie jsem vložil foto tho Advika tak mrkněte.
Dan afrika chtěl sem s tebů telefonovat ohledně K-R.Máš skypka?

To dám ale bojím se že budu muset sněst jěště hodně polívky než ti ukážu jak se jezdí
Jinak když mě BMW pak pujčíš na projíždku tak se zlobit nebudu 
Tak pokud víš co chceš tak to je dobrý,osobně sem se taky rozmýšlel na KTM adv., ale po předešlé kawasaki a jejich opravách sem si to nechal vymluvit a šel do bawka a jsem moc rád žeji mám,ani nechci měnit.Myslím si pokud to tak bude aj u tebě s KTM tak ti přeju hodně spokojenosti a bezpečných km aj na silnici.Koneckonců sem viděl videjko co snima borci objeli půl světa a jeli po silnici-klobouk dolů.Tož ti přeju ať dobře vybereš a už teďko se těším jak mě dáš na prd.l v terénu hombre.

kohut> mohu doporucit do zacatku E09 Dakar na zadek a na predek Conti TKC80.
Popripade pokud mas v umyslu jezdit vice v terenu tak na predek alespon Trelleborga (zedek C02)
Jel sem na GS 650 oproti Dakaru malinký to je jasný, mě de ale dost o tu váhu, kdybich pořídil BMW tak bych na tom byl stejně jak u ténéry já se defakto rozhodoval mezi Dakarkou a Advikem a po dlouhím zvažování zvítězil Advík. Víš já na to cestování moc nejsem, ale zas na druhou stranu vyloženě enduro nechci ono přecejenom ta velká nádrž a štítek na něco poukazují
myslím že LC4 Advik není zas taková šilenost abycch jí nezvládl, na nějakou ostřejší bych neměl to je jasný o proti ténérce mě překvapila ovladatelnost a váha to je znatelnej rozdíl, budu si muset zvyknout na vybrace ty jsou dost šílený, ale nic na co se nedá zvyknout a v terénu ani nepoznáš že nějaký jsou a na nějakej ten přejezd po silnici se t dá vydržet. Je pravda že servisní intervaly a celková náročnost na udržbu jsou o proti ténérce trošku jinde, ale stím jsem smířenej
A jaké dojmy?Pro mě osobně ta motorka není,myslím jako duál,dost mi vadily ty vybrace,motor mi nesedl stím že nemá žádný setrvák-zatáhneš tak škube s rukama povolíš tak hned brzdí motor,dost sem z toho byl rozčarovaný,ale za to ten podvozek byl libový fak dobrý
,jens si nedovedu představit že se svezu někam po ose cca 150km za kámošama po silnici a tam bych asi už moc terénu nestíhal po té silnici.Tak podvozek z KTM a motor a pohodlíčko z bmw.To by byl stroj.Na bmw seděls,nechceš dojet vyzkoušet?jen už sem měl jednu skušební jízdu na Advikovi
nee
Baskr-no já měl pocit že ty E09 zas až tak moc do náklonu jít nechtějí a na mokru hruza, ale možná to bylo mojí neskušeností s drapákama, nebo tím že Dakarky jsou o něco tužší, příkláněl bych se kté první verzi ale

Kategorie: motoristické sporty
Návštěv: 65250
Dnes: 0
Online: 1

S tou hlavou to je dobrý to ta moje taky a ted se ještě vymlouvá že je těhotná